Трубогиб для профільної труби. Своїми руками

0
81

У вашій майстерні не вистачає якихось інструментів, наприклад, згинального верстата для металу? тоді, замість того, щоб купувати його, чому б не зробити його з металобрухту і трохи мастила?

Якщо це вас зацікавило, дотримуйтесь цього простого керівництва, щоб зробити його для себе.як і в будь-якому проекті подібного роду, вам знадобляться деякі інструменти і матеріали, перш ніж ви почнете.

Необхідні матеріали та обладнання• старий маховик зчеплення• пластини і прутки з металобрухту• трубчасті сталеві відрізки• латунні стрижні• ацетон• клейка стрічка• металеві аерозольні фарби• набір викруток• основні інструменти (гайковий ключ, викрутки і т.д.)• різні гайки і болти• кутова шліфувальна машина• міні-токарний верстат• стрічкова шліфувальна машина• зварювальне обладнання та обладнання для забезпечення безпеки

З усіма інструментами і матеріалами в руках прийшов час зайнятися цією епічною складанням.

крок 1: очистіть всі металеві деталі перший крок – зібрати будь-які іржаві або старі металеві деталі, такі як маховик зчеплення і т.д. Візьміть кутову шліфувальну машину, очистіть метал від іржі та поліруйте деталі. Крім цього, витратьте час на те, щоб відрізати будь-які виступаючі частини, які не потрібні, такі як старі болти.

Можливо, вам буде простіше обробити деякі деталі на токарному верстаті, але залишимо це на ваш розсуд. Як завжди, переконайтеся, що ви користуєтеся захисним спорядженням для рук і обличчя, щоб захистити свою дорогоцінну шкіру від летять іскор гарячого металу.

крок 2: обробіть інші необхідні деталі візьміть латунні стрижні, закріпіть їх на токарному верстаті і обробіть! повинні вийти великі фланці. Як і слід було очікувати, спочатку зробіть отвір у фланці за допомогою контрольного отвору, а потім поступово розширюйте його, поки не досягнете потрібного вам розміру. Знайдіть час, щоб полірувати деталь, поки вона знаходиться на токарному верстаті.

Промийте і повторіть, щоб зробити другий скошений фланець, як показано на відео. Розміри скоса повинні відповідати отвору в центральному диску маховика.

Інший фланець буде використовуватися для кріплення двох латунних фланців разом на маховику.потім візьміть фланці і відзначте кілька рівних точок по колу кожного, щоб вони відповідали будь-яким монтажним отворам навколо центрального диска маховика. В даному випадку їх вісім.

Просвердлите отвори в цих точках, щоб фланці можна було прикріпити болтами до зубчастого колеса.завершивши це, візьміть шматок алюмінієвого або сталевого диска і обробіть його у великий скошений диск радіусом 3 і 15/16 дюйма (10 см). Висвердлите отвір в самому центрі диска і розширюйте його в міру необхідності.

Ця деталь буде розміщена зверху маховика, тому вона повинна мати негативний профіль поверхні маховика під нею, щоб вони могли розташовуватися врівень один з одним. Центральний отвір повинен бути тих же розмірів, що і у маховика і фланців.зверніть увагу, що ця деталь буде однією з трьох різних діаметрів. Щоб трубо гин, міг робити різні варіанти кута вигину, який ви хочете.

Потім візьміть інший диск з алюмінію або сталі і обробіть його радіусом 2 і 61/64 дюйма (7,5 см). Знову зробіть негативний профіль маховика з одного боку і просвердлите отвір в центрі, щоб воно відповідало розмірам центрального отвору маховика. Скосите до верхньої частини однієї сторони.

Потім візьміть інший диск з алюмінію або сталі і обробіть його, щоб сформувати циліндр радіусом 1 і 31/32 дюйма (5 см) з широким ободом біля основи радіусом 2 і 61/64 дюйма (7,5 см). Знову зробіть негативний профіль маховика з одного боку і просвердлите отвори для болтів в металевих дисках, щоб їх можна було встановити на головну передачу.

Ці деталі будуть вставлятися і вийматися з гибочной машини в міру необхідності. Кожен з них буде закріплений на головній передачі за допомогою латунних фланців, які ви виготовили раніше.

крок 3: встановіть оброблені деталі на маховик використовуючи тільки що оброблені деталі, встановіть їх на велику шестерню і перевірте, як вони кріпляться до неї, використовуючи гайки і болти відповідного розміру. Переконайтеся, що ви також додали латунні фланці під металевими дисками.

Залежно від розмірів гайок вам може знадобитися уточнити форму латунних фланців або, підігнати гайки. Для досягнення найкращих результатів використовуйте стрічкову шліфувальну машину.

Як тільки болти будуть надійно закріплені на кожній деталі, приваріть їх у міру необхідності. Це само собою зрозуміло, але, будь ласка, переконайтеся, що ви приймаєте необхідні запобіжні заходи при зварюванні.

Ці гайки будуть використовуватися в якості основних точок кріплення для кріплення і зняття великих металевих дисків.

крок 4: створіть механізм згинання потрібно знайти шестерню меншого розміру з зубами того ж розміру, що і у основних більших шестерень. Можливо, вам доведеться розібрати старі частини обладнання (наприклад, двигуни), щоб знайти їх або, в якості альтернативи, знайти і купити.

Візьміть лист металобрухту. Це буде підстава нашого верстата. Розташуйте обидві шестерні в бажаних місцях, так що б ланки були зімкнуті.

Позначте положення їхніх центральних отворів. Просвердлите в пластині отвори потрібного розміру. Також закругліть краї пластини в міру необхідності за допомогою кутової шліфувальної машини і стрічкової шліфувальної машини.

Після завершення встановіть основний кріпильний” осьовий ” болт для більшої шестерні на місце і приваріть його до пластини. Після цього, зробіть вал і монтажний фланець для меншої шестерні і приваріть їх в потрібному місце на пластині.

Потрібно, щоб головна передача і менша передача рухалися вільно, тому майте це на увазі при зварюванні.зробивши це, візьміть менший шматок металобрухту, очистіть і закруглите кути в міру необхідності. Потім просвердлите отвір на одному кінці і виріжте.

Зігніть кінці один до одного, щоб сформувати прямий кут. Ця деталь буде розташовуватися над меншою шестернею, яку ми раніше встановили на велику металеву пластину, і виступати в якості опори / кронштейна вала для шестерні.

Зваріть з’єднання в міру необхідності. Обробіть довший металевий циліндр (вал) за допомогою токарного верстата, щоб він відповідав отвору в прямокутному шматку металу, який ви тільки що зробили.

Він повинен буде вільно переміщатися всередині отвору, тому переконайтеся, що його діаметр трохи менше. Злегка скосите відкритий кінець і витягніть циліндр з вихідного блоку.

Закріпіть вал назад на токарному верстаті, помістіть маленьку шестерню на вільний кінець вала і закріпіть її на місці задньою бабкою. Увімкніть токарний верстат і відшліфуйте деталі разом.

Візьміть вал і шестерню, помістіть їх назад на основну металеву пластину, а потім приваріть опорну деталь валу на місце на опорній плиті.

Візьміть сталевий брус і обріжте його до 15 і 3/4 дюйма (40 см) або близько того. Потім позначте центральну точку панелі.закруглите кути бруса за допомогою стрічкової шліфувальної машини і при необхідності очистіть його від іржі. Зробивши це, візьміть невелику шестерню і вал в зборі, які ви створили раніше, і помістіть її в центральну точку стрижня.

Приваріть його на місце в міру необхідності. Після цього замініть вал і шестерню на основну збірку. Планка повинна мати можливість вільно обертатися над головними передачами.

крок 5: зробіть обмежувачі згинальної машини потім візьміть ще кілька відрізків металобрухту (один тонше іншого). Встановіть їх на місце поруч з головною передачею, з меншою довжиною внизу і більшою пластиною зверху.

Очистіть від іржі, закругліть кути і сформуйте більш широкий шматок металу так, щоб він знаходився над зубами головної передачі. Виріжте невелику секцію в міру необхідності, щоб піднята частина головної передачі могла вільно обертатися.

Після цього приваріть більш тонкий шматок металу на місце на основній опорній плиті. Це послужить кріпленням для більшої пластини. Після цього встановіть і приваріть велику пластину в потрібне положення.

Це сформує направляючу рейку для основного металевого затиску деталі. Зробивши це, встановіть інші шматки металу, щоб сформувати основний регульований затиск для зміни кута вигину металу, коли машина буде завершена.

Візьміть ще одну велику шестерню і ще один шматок металобрухту. Направте механізм так, щоб він відповідав ширині шматка металу.потім виріжте металеву смугу за розміром і просвердлите дваОтвори на одному її кінці. Металева смуга повинна бути в змозі перебувати в направляючої канавці шестерні і торкатися широкої металевої центральної втулки, яку ви обробили раніше.

Зваріть шестерню і металевий стрижень разом. При необхідності спорудити ще один регульований затиск для планки головної передачі.

Потім візьміть трохи трубчастої сталі і зробіть розмітку довжини до тієї ж ширини, що і основна опорна плита. Відріжте трубку за розміром і зачистіть місця зрізу в міру необхідності.

Потім помістіть деталі на нижню сторону опорної плити основної машини і приваріть їх на місце.зробивши це, візьміть кілька затискачів і закріпіть згинальну машину для металу на краю робочої поверхні.

крок 6: знежирте і фарбуйте деталі машини потім візьміть розчинник, наприклад ацетон або очищувач для мастила, і очистіть всі металеві деталі в міру необхідності.робіть це в добре провітрюваному приміщенні і надягайте рукавички і маску, щоб уникнути роздратування шкіри і легенів.після цього вирішіть, чи хочете ви, щоб будь-які частини машини були пофарбовані або залишені без покриття! заклейте ділянки, які ви не хочете фарбувати, клейкою стрічкою, а потім розпиліть фарбу або фарбуйте вручну металеві деталі.дайте фарбі повністю висохнути і зніміть малярську стрічку. На цьому основні компоненти згинального верстата готові.

крок 7. Проведіть тест-драйв верстата для згинання металу. після того як основні компоненти зібрані, останній крок – налаштувати ваш верстат для згинання металу і перевірити його.для цього закріпіть основну опорну плиту збоку від верстата за допомогою затискачів. Далі змастіть всі рухомі частини машини.після цього встановіть частину шестерні головної обмотки, а потім встановіть головну шестерню і закріпіть її на своїй осі, встановленої на пластині, за допомогою латунного фланця і кріпильної гайки.

Візьміть одну з центральних металевих згинальних втулок і встановіть її на головну передачу.встановіть напрямні та затискачі для опорної плити та головної передачі. При необхідності затягніть болти і гайки.потім візьміть пробний шматок металу і вставте його в машину. Тепер ви можете протестувати машину, поступово повертаючи кермо і спостерігаючи за відповідним вигином металевої планки.

Вітаємо, ваш верстат для згинання металу своїми руками готовий і повністю працездатний.

джерело (source)

Попередня статтяУ компютерах МКС завелися віруси
Наступна статтяЗа крок від нобелівки? творці мрнкових вакцин проти covid стали лауреатами премії ласкера 2021 року