Культурні традиції, особливості економічного середовища формують базис для існуючих відмінностей у стилях реклами. Для створення ефективної смислового навантаження рекламних повідомлень необхідно знання специфіки національних соціокультурних традицій. На всіх стадіях створення рекламних продуктів важливо враховувати соціокультурні детермінанти споживчого середовища.
Саме з її допомогою деякі партії та політики намагаються завоювати собі місце у владі. Контрреклама — спростування недобросовісної реклами. Ви можете покращити цю статтю, внісши більш точні вказівки на джерела. Текст доступний на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike; в окремих випадках можуть діяти додаткові умови. Детальніше див. Умови використання.
Додому Як масово розповсюджувати рекламу.
Як масово розповсюджувати рекламу.
3-12-2018