Невеликий циркулярний верстат на базі ушм

0
32

Вітаю всіх любителів саморобок і тих, хто просто заглянув на сайт в пошуках цікавих ідей, які можна взяти на замітку. Зі статті нижче ви дізнаєтеся, як змайструвати невеликий циркулярний верстат на базі болгарки, при цьому інструмент легко зняти і використовувати за прямим призначенням. Що тільки не майструють багато умільця і такого, не побоюся цього слова, універсального інструменту. Та й ця ідея не нова, це всього лише ще один варіант корисної конструкції, яка стане в нагоді кожному саморобнику в майстерні. Якщо ідея вас зацікавила, ласкаво прошу, читайте статтю, дивіться відео під нею і беріть ідейку на замітку. За складністю конструкція не дуже складна у виготовленні, все досить просто, єдине, що будуть потрібні базові навички зварних робіт, ну і природно зварювальний апарат, це мабуть і є найскладніше.

Матеріали:

* дві автомобільні стійки (амортизатори),* старий домкрат (повинен бути робочим),* профільні труби різного перетину (якщо не помиляюся, автор використовує два види – 40х40 мм і 80х40 мм),* листовий метал товщиною приблизно 3-4 мм для кожуха і товщиною 5-6 мм для стільниці.* болти і шурупи по металу,* фарба по металу (кольори на ваш смак).

Інструменти:

* зварювальний апарат, * болгарка з набором кіл,* шуруповерт зі ступінчастим свердлом,* лещата,* щипці,* молоток,* магнітний куточок для зварювання,* розмічальний інструмент (косинець і маркер).

Крок 1.

На цьому етапі автор підготував три основні деталі для своєї саморобки – домкрат і дві стійки. Зі стійок, за допомогою молотка, автор прибрав зайві деталі.

Крок 2.

На цьому етапі автору потрібні були профільні труби, з них буде зварений каркас-рама верстата. Автор нарізав партію заготовок необхідної довжини. Якщо плануєте дотримуватися розміри, які визначив для себе автор, уважно стежте за фото і дивіться відео, там все підписано.

Труби автор розподіляє по групах. Потім з однієї партії зварює раму. Далі автор зварює ще одну таку ж раму. На одну з рам, по кутах встановлює стійки і приварює, потім поверх стійок приварює другу раму.

По кутах автор додатково приварив гайки і вкрутив в них болти, це будуть регулювальні ніжки. Додатково автор вварив в боковини каркаса ребра-поперечини, для чого вони, дізнаєтеся в наступному кроці. І так рама готова.

Крок 3.

На цьому етапі автор бере стійки і приварює їх, використовуючи магнітний куточок, до поперечин боковин, до нижньої і додаткової.

Потім всередині каркаса автор приварює по обидва боки від стійок дві поперечини з труб перетином 80х40 мм, довжина цих перекладин 37 см.

Крок 4.

Тепер потрібно трохи вдосконалити болгарку, щоб інструмент можна було закріпити всередині каркаса. Для цього автор заздалегідь підготував необхідні деталі з листового металу товщиною 3-4 мм.розміри можна визначити за місцем, не думаю, що це буде складно.

Кожну пластину автор по черзі закріпив болтами в отворах на болгарці (в ці отвори вкручується «рідна» ручка). Потім автор зварив пластини між собою, вийшла ось така деталь.її автор приварив до ще однієї, звареної з пластин, г-подібної деталі так, як показано на фото. Це кожух і він повністю готовий.

Крок 5.

На цьому етапі ми бачимо, як автор бере відрізок труби перетином 40х40 мм, забігаючи вперед скажу, що з цієї заготовки автор виготовить деталі для кріплення кожуха з болгаркою до стійок.

На трубу автор наносить розмітку так, як показано на фото (відстань точок дивіться по косинцеві). Далі автор затискає заготовку в лещатах, керном ставить мітки і свердлить ступінчастим свердлом отвори, діаметр дорівнює діаметру штоків в стійках.

Потім автор перевстановлює заготовку протилежною стороною і так само по мітках свердлить отвори навпроти попередньої пари, але вже діаметром 24 мм.

Далі автор розрізає заготовку по лінії, вийшли дві деталі, одна трохи довше іншої.

Крок 6.

На цьому етапі автор виконує монтаж болгарки всередину рами. Інструмент з кожухом автор розміщує на цеглинах на потрібному рівні. Бере раніше підготовлені з труби деталі і, використовуючи зварювальний апарат, з’єднує ними кожух зі стійками так як показано на фото. У поперечини з труб на рівні отворів автор поміщає кілька шайб. Через отвори прикручує їх до стійок, а вільні кінці приварює до стінок кожуха. В результаті болгарка буде рухатися вгору / вниз за рахунок ходу стійок.

Крок 7.

Тепер потрібно передбачити плавне переміщення болгарки і її фіксацію на потрібному рівні. Якраз для цього автор використовує домкрат. Інструмент автор злегка обробив болгаркою.

Додатково йому потрібен ось такий диск з наваренной велосипедної ланцюгом, з його допомогою буде обертатися гвинт домкрата. Можна виготовити звичайну ручку, тут кому як зручніше. Цей диск автор приварив до домкрата в місці установки ручки.

Крок 8.

Домкрат з диском автор встановив всередину рами на широкі поперечини і закріпив їх болтами (зварювання краще не використовувати, так як якщо раптом домкрат зламається, його можна буде замінити). Верхню частину домкрата, його упор, автор прикрутив болтом до кожуха на болгарці, тепер її висоту можна плавно регулювати.

Крок 9.

На цьому етапі автор доповнив кожух ось такою деталлю (дивіться на фото), яку виготовив з листового металу і відрізка профільної труби, точно не знаю, як ця деталь називається, хто розбирається в циркулярка, підкажіть в коментарях. Деталь автор спочатку приміряв, потім приварив на своє місце.

Крок 10.

Це заключний етап. Верстат майже готовий. Тут ми бачимо як автор встановив на каркас стільницю і закріпив її шурупами. Так само автор виготовив з профільної труби упор для нарізки деталей. По торцях автор приварив заглушки-зачепи. Так само виготовив болти з затискними пластинами, з їх допомогою упор жорстко і нерухомо фіксується на стільниці.

Крок 11.

На фінішному етапі автор пофарбував верстат і випробував його в справі. Для більш зручного пуску автор додав в шнур підключення вимикач і верстат запускає ногою. Спочатку він обрізав дошку товщиною 50 мм, кут тримає ідеально. Далі він випробував свій верстат на плитах дсп, теж все рівно і акуратно.

на цьому у мене все, всім спасибі за увагу, удачі і до нових зустрічей в гостях у самодєлкіна!!! джерело (source)